søndag den 19. juni 2011

På onsdag…

Værelse

…bliver jeg endelig student! Der har jeg nemlig min sidste eksamen, som er dansk. Et fag jeg ikke er helt tryg ved at slutte af med. Men desto større grund til at læse op! Og det er hvad jeg har brugt min weekend på. At pløje mig igennem alt hvad der hedder materiale omkring sprog, medier og litteratur. Mand, det er ikke særlig spændene.

Derfor sidder jeg også har våde drømme om hvad jeg spiste til aftensmad i går. Jeg var alene hjemme med min lillebror, så vi kørte ned og hentede sushi fra DonDon. Det virkelig lækkert, og jeg ville 1000 gange hellere sidde og spise det lige nu, frem for læsningen.  Er I andre som også sidder og kæmper med de sidste eksamner? :-)

12 kommentarer:

Kristian Hindø-Lings sagde ...

Jeg kæmper med afsætnings årsprøve på 1. år, og det er slet ikke det samme, som det du er igennem, men hold da op.. Der er meget i forhold til sidste år i folkeskolen..

Held og lykke!

NLR sagde ...

Sidder med samme fornemmelse som dig :-) Jeg bliver student i morgen og har brugt HELE weekenden på at læse op! Mit fag er blot engelsk istedet.

Du må have held og lykke på onsdag!

xx

Caja GR sagde ...

I feel you :-) Sidder og kæmper med verdensreligionerne og filosofisk etik til religion, som er min sidste eksamen her på tirsdag.
Tusind gange held og lykke, og tillykke på forhånd!

Beyourself sagde ...

Jeg sidder også med en engelsk disposotion som jeg skal have øvet til på tirsdag, dog kun 9 klasses afgangseksame. Held og lykke, og hav en god dag :)

xx Kristine // whipyourhairgirl.blogspot.com

Nikoline Sofie sagde ...

Jeg blev færdig i torsdag, så jeg har dimission på onsdag. Jeg glæder mig! Kan godt forstå du glæder dig! :)

Nanna sagde ...

Sidder med en projektopgave om mit liv :D

Anonym sagde ...

Jeg var oppe i dansk fredag, og det var slet ikke så slemt som forventet. Jeg kæmper med fysik-A til tirsdag, og det føles meget værre! ;-) Men held og lykke!

-Alexandra

Johanne Marie Schack sagde ...

Held og lykke! :-)

- goldenfashiondreams.blogspot.com

Anso sagde ...

Jeg trækker til min allersidste eksamen i gymnasiet i historie imorgen og bliver student tirsdag. Bliver hårde 24 timer! Historie er jo totalt uoverskueligt at læse op. Held og lykke på onsdag!! :-)

Unknown sagde ...

Rigtig fin blog!

www.t-h-a-f.blogspot.com

Thea sagde ...

HELD OG LYKKE JOHANNE!
vi ses til studentermiddagen :D :D :D :D

Karoline sagde ...

skøøøn blog! xxx