lørdag den 18. juni 2011

The Boxer Rebellion

1045579-the-boxer-rebellion-tastemakers-14-617-409 1045599-the-boxer-rebellion-tastemakers-12-617-409
1045649-the-boxer-rebellion-tastemakers-7-617-409 1045659-the-boxer-rebellion-tastemakers-6-617-409
 
Nu er det ikke fordi der skal gå musikblog i den, men jeg er lige faldet over endnu et fedt nummer som jeg synes I skulle høre. I går så jeg filmen "Going The Distance, og i den bliver man præsenteret for et band som åbenbart også findes i virkeligheden. De hedder The Boxer Rebellion og laver virkelig nogle gode numre. Og især nummeret If You Run, er virkelig virkelig fedt!

Filmen kan jeg i øvrigt godt anbefale. Det er godt nok bare en romantisk komedie, men den fik mig både til at græde og grine meget højt, så den kan I godt være bekendt at se, hvis I har brug for en hyggelig film i aften. Desuden så står Drew Barrymore og Justing Long for hovedrollerne. Find traileren her, Link.

11 kommentarer:

Puk ♥ sagde ...

I wouldn't mind hvis der gik musik blog i den. Elsker når folk blogger om musik, det er fedt med noget nyt man aldrig har hørt før :)

Sinne sagde ...

Det er fedt at klikken ind på din blog når man er gået lidt i "repeat" i forhold til sin musiksmag, så ved man i hvert fald der er masser inspiration at hente her, så blev endelig ved med det! :)
Synes godt en del af blogindlægende her i "blogverden" godt kan blive en del ens, så er det altid rart med nogle indlæg der skiller sig ud! (:

Johanne Marie Schack sagde ...

Meget meget enig med Puk og Sinne. :)

- Din blog er SUPER fed! (og skønt nummer)

xoxo.

goldefashiondreams.blogspot.com

Johanne Marie Schack sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Johanne Marie Schack sagde ...

Forresten! Hvordan tilføjer du youtube indlægget, så der ingen video kommer - men kun musikken? :-)

Johanne Emilie sagde ...

- Johanne: Så ændrer du bare i HTLM koden, når du kopierer indlejrings koden ind i indlægget :) Du skal ændrer "height", i dette tilfælde har jeg valgt "45 :) Men det kan du jo bare prøve dig frem med :-)

Johanne Emilie sagde ...

- Johanne: Så ændrer du bare i HTLM koden, når du kopierer indlejrings koden ind i indlægget :) Du skal ændrer "height", i dette tilfælde har jeg valgt "45 :) Men det kan du jo bare prøve dig frem med :-)

Gunilla sagde ...

Uhm, begge sange er lækre! Især den forrige :) Jeg er heller ikke god til at opdage nye sange og huske dem osv., så du er ikke helt alene, I guess ;)
/Gunilla

Johanne Marie Schack sagde ...

Super, tusind tak! :)

Line sagde ...

Hvilken biograf var du i? :)

Clara sagde ...

MUMS!
Vi - eller jeg, har i hvert fald ikke noget imod at høre om musik!