onsdag den 22. juni 2011

Finally!!

Student

Endelige blev det min tur!! Efter at have set næsten alle mine veninder få deres hue mandag og tirsdag, fik jeg endelig min i dag.  Eller det vil sige i går, for lige nu sidder jeg midt om natten og blogger. Det var den vildeste følelese endelig at blive færdi, og det er simpelthen det bedste  jeg nigensinde har oplevet! Nu er jeg bare helt fri.

Efter eksamen og champagne drikning ude i gården, tog min familie og jeg ud og spiste lækker frokost. Så tog vi hjem, og jeg tog et hurtigt bad og skiftede til studentermiddagen om aftenen. Det var enormt sjovt, og den stod på både fotografering, spisning og masser af dans til lækker musik! Til sidst gik jeg dog helt død, er stadig vildt træt ovenpå eksamen.

Nå, men jeg ville bare lige stikke snuden forbi bloggen og sige hej. Jeg får nok ikke så god tid til det de næste par dage for der er virkelig knald på med forskellige arrangementer!

20 kommentarer:

Henrik G sagde ...

Jamen til lykke. Jeg bor inde midt i byen og kan ellers garantere at dine kolleger ikke er til at drive hjem - party all night. mvh Henrik

Anne Louise sagde ...

TILLYKKE SMUKKE TØS!

Unknown sagde ...

Stort tillykke, hvor er det sejt :-)

Sophie sagde ...

Tillykke

Anonym sagde ...

Tillykke!!

Anonym sagde ...

Tillykke! Du ser fin ud!

Signe Ralkov sagde ...

Mange gange tillykke ;-)

hende C.. sagde ...

tillykke tillykke! :-)

Ida sagde ...

tillykke med det :D

Puk ♥ sagde ...

TILLYKKE :D

Josephine sagde ...

Stort tillykke :-)
Du har en rigtig fed blog, så jeg er blevet fast læser. Det ville være fedt hvis du kiggede forbi min :-)?

http://thoughtswrittenbyjosephine.blogspot.com/

CecilieBruun sagde ...

Tillykke med huen!
Den har endda den rigtige farve ;)
Kan ikke vente til, at det bliver min tur :D

Emma sagde ...

Tillykke, tillykke, tillykke. Seje billeder!

Kig forbi - www.eemmaass.blogspot.com

Anonym sagde ...

Tillykke...

http://lenoirblog.wordpress.com/

Clara sagde ...

Stort tillykke med hutten! Den klær' dig!

Somewhat sagde ...

Stort tillykke med huen!
Har altid haft ondt af dem, der først får den om onsdagen! Er så glad for, jeg fik min om mandagen! :P

Emma sagde ...

Tillykke med huen! Glæder mig til min tur.

www.eyecandy-blog.com

LAURA CHRISTENSEN sagde ...

Tillykeeeeeeeeee! Hvor ser du fin ud med huen! God sommer!

Kys
www.laura-christensens.blogspot.com

Cecilie Andersen sagde ...

Hjertelig tillykke :-)!

http://cccillesverden.blogspot.com/

Emilie sagde ...

Tillykke tillykke :-) Hvor er du fin på billederne ;-)

http://0asen.blogspot.com/