lørdag den 25. juni 2011

Studentertiden…

...er helt ok! I går havde vi translokation på gymnasiet, efterfulgt af vogntur! Det er noget af det sjoveste jeg nogensinde har prøvet! Hold op hvor var det vildt. Vejret var perfekt, drikkevarene var kolde og der var fuld knald på anlægget. Vi startede kl. 12 og endte efter 34 stop hos det sidste hus kl. 24. Det var virkelig en fantastisk tur! Jeg kom i seng kl. 6 i morges og det kan virkelig mærkes. Er stadig ikke kommet ud af sengen, og aldrig har jeg haft så onde tømmermænd! Tror min krop har lidt svært ved at kapere al alkoholen lige nu. 

DSC00530.JPG_effected
Translokationen, vores rektor holder tale. Jeg er glad for at vi klarede os igennem gymnasiet, men samtidig er det virkelig også sørgeligt og svært at sige farvel.
DSC00551.JPG_effected  DSC00576.JPG_effected
Min mor og jeg foran skolen før kørte afsted i vognen og klassen da vi kørte derfra.
 DSC00616.JPG_effected
Jep, nogen havde været kreative da bannerne skulle laves forleden dag.
DSC00619.JPG_effected
Efter et kig på min da jeg vågnede, fandt jeg forklaringen på min kvalme!

Håber I alle nyder jeres sommerferie, og tillykke igen til alle jer der også er blevet studenter!

3 kommentarer:

Johanne Marie Schack sagde ...

Stort tillykke med huen! Waaauw! Ser ud som om i hyggede jer! Tillykke endnu en gang :-)

- goldenfashiondreams.blogspot.com

LAURA CHRISTENSEN sagde ...

Hvor var du fin! Stort tillykke! Haha, grineren billede det sidste :-) Kys

www.laura-christensens.blogspot.com

Anonym sagde ...

Tillykke! Er det sidste billede hvor mange genstande du har drukket? er ikke helt inde i vogntur-verdenen :)