lørdag den 6. august 2011

New in: Inderst inde

DSC02626 - CopyDSC02630

Ofte er jeg ikke så vild med H&M’s undertøj, og foretrækker helst undertøj af lidt bedre kvalitet, især når det kommer til bh’er. Men nogle gange har H&M altså bare lidt sjovere modeller, som man måske heller ikke ville smide mange penge efter alligevel. Som f.eks. denne bustier/bh jeg købte i H&M forleden. Den er er fed med det lidt anderledes snit, og så synes jeg at stropperne er ret seje! Den er del af et sæt sammen de sorte transperante trusser på nederste billede. Med hjem røg altså også de finde trusser med blondekanten, er ret vild med farvekombinationen og snittet. 

Jeg glæder mig helt vildt til i aften, som skal bruges på middag og en bytur med en flok veinder fra gymnasiet. Det er over en måned siden vi sidst var samlet, nemlig da vi blev studenter, så tror det bliver så sjovt i aften!  Og så bliver det skønt at give den gas efter en lidt hård uge på arbejdet. Hav en skøn lørdag aften. 

13 kommentarer:

Mona sagde ...

hvor er det en fin bh/bustier. den vil jeg lige kigge efter.

Unknown sagde ...

Det var da nogle flotte ting! H&M er - ja, havde aldrig troet det - nok blevet min foretrukne high street kæde i forhold til prisklasse og design. Uhm!

Christine fra
www.closeupfactory.blogspot.com
www.saedetsagt.blogspot.com
Tjek dem ud <3

Anonym sagde ...

Du skriver sl ikke lige så meget som du plejer! Det er SÅ synd da din blog er SÅ fed! :(

SWEET PETROLEUM sagde ...

Det er altså noget nice undertøj..Og læææækker blog! Jeg følger!

Kig forbi
http://froekensteenberg.blogspot.com/

Line sagde ...

hej, super fin blog :) kig forbi min hvis du får lyst på Linebiine.blogspot.com.
//Linebiine ;)

Amalie og Victoria sagde ...

Er vild med din blog!

kig forbi min:
www-smileandeatcake.blogspot.com

Line sagde ...

Så fede ting du har fået fat i!

Anne Louise sagde ...

Hold da op en fin bustier! Er den ikke fra Trend?

Clara T sagde ...

Super fed blog du har :) og fine ting :)
www.thenotebookblogspot.blogspot.com
kig endelig forbi hvis du har lyst, og hvis du kan lide den er du mere end velkommen til at blive fast læser ;)

simone sagde ...

Super fin blog du har der!
Fast læser herfra!

Kig forbi min..
simone-bp.blogspot.com

Louise sagde ...

Virkelig fin blog du har! Du har lige fået endnu en fast læser :)

Tag et smut forbi min?
louiseslouiseliv.blogspot.com

Freja sagde ...

Har du gået på Virum?? Kan virkelig godt lide din blog! :) du har noget smukt hår.


Måske vil du kigge forbi min blog, hvor jeg blogger om mine billeder? :)
www.thoughtsinframes.blogspot.com

Maiken sagde ...

Ja, jeg er enig med din mening om undertøjet i H&M, for det er ofte dårlig kvalitet, og så er bh'er virkelig dårlige, især i pasformen og str. Jeg køber også hellere i en rigtig undertøjsbutik, men det er faktisk nogle ret flotte sager du har købt dig ;-)