fredag den 26. august 2011

Music: Top 6 at the moment

image


Nummeret “Ritual Union” af Little Dragon. Helt fantastisk lyd!

image


Coco Rosie – “Lemonade”. To søstre med en fantastisk og meget speciel stil. Måtte lytte nummeret igennem et par gange før det fængede, men nu er jeg afhængig!

image


Har længe været vild med Foster the People, og nummeret “Houdini” er ingen undtagelse – utroligt lækkert nummer.

image


En noget anden boldgade: Men nummeret “Dedication to my ex” af Lloyd, Lil Wayne og André 3000, er altså bare et muntert og fedt nummer at lytte til, hvis man kan sige det. Og så har jeg i mange år været fan af André 3000, så det er jo kun positivt at han er med!

image


Er vild med mange af Calvin Harris’ numre, og det nyeste, “Feel So Close” er nok det bedste. Det er bare et godt nummer, og musikvideon dertil er rimelig cool også – noget i stil med The Naked and Famous’ “Young Blood”.

image


De Eneste To – “Den Lige Vej” (Carsten Heller Remix) er bare et ultra cool nummer. Den kvindelig vokal giver det bare lige lidt ekstra!

5 kommentarer:

Emma sagde ...

årh, nogle lækre numre! :-)

Emma S
www.eemmaass.blogspot.com

Ida sagde ...

eeeeeelsker Calvin Harris!!!

ITSTIME sagde ...

Rigtig fint indlæg!
Sød blog

Emilie Victoria sagde ...

Hej Johanne.
Jeg har anbefalet dig på min blog.
Måske du vil smutte forbi og læse anbefalesen?
Naivityinblack.blogspot.com :-)

Anonym sagde ...

Hold da op! Du har virkelig god musiksmag! Det er præsic de numre jeg elsker for tiden :) Glad for at jeg ikke er den eneste ;)