søndag den 28. august 2011

Kunst og café

DSC01820.JPG_effectedDSC01822.JPG_effected-002DSC01825.JPG_effected

Har haft en skøn weekend, der har stået på hyggelige dage med gode veninder. I går brugte jeg hele dagen med en veninde jeg har helt tilbage fra folkeskolen. (Hun starter på Jura i morgen, hvor voksent er det ikke lige?) Det var virkelig en god dag, som sluttede med at vi I går aftes tog ind og så Dirch i biografen. En vældig god film, og et helt fantastisk stykke arbejde af Nikolai Lie Kaas og Lars Ranthe. Bestemt en film jeg vil anbefale jer at se!

Min søndag blev brugt på Louisiana, igen. Var der i sidste weekend med min familie og i dag med min veninde Amalie. Vi har begge årskort, og så er det jo et oplagt sted til en veninde-date – vi spiste på caféen, nød udstillingerne og fik snakket igennem.

Håber I har haft en dejlig weekend.

5 kommentarer:

SWEET PETROLEUM sagde ...

Lækkert!
Der er nu noget rart ved at tage på kunstudstilling!

SWEET PETROLEUM
http://froekensteenberg.blogspot.com/

Mie sagde ...

Lyder lækkert! Er nu fast læser :-)
- Vild med navnet på bloggen btw. Super cool!

mieidablog.blogspot.com
kig forbi, hvis du har lyst vel at mærke :-)

//Mie

Freja sagde ...

Lyder som en rigtig hyggelig weekend! Elsker at læse din blog, det har jeg gjort siden jeg så den først! Det er så hyggeligt :-) Måske vil du følge mig?

www.thoughtsinframes.blogspot.com

Josefine sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig weekend!
Jeg har for resten linket til dig på min blog :D

Smil i din retning
Josefine
http://josefinish.blogspot.com/

Frederikke Mikkelsen sagde ...

Wow nogen flotte billeder. Håber du vil kigge forbi min blog og måske blive fast læser, jeg kan rigtig godt lide din! :-)

Obfashioned.blogspot.com