fredag den 22. juli 2011

A year ago

Fik lov at tage en fridag i dag, så i går torsdag efter arbejde kørte jeg til ned til vores sommerhus, hvor min familie har været en halvanden uges tid nu. Det er virkelig rart med en lille forlænget weekend, og det var så dejligt at se min familie igen! Det har været lidt hårdt pludseligt at klare både et fultidsjob og et stort hus alene. Så skulle både arbejdet passes og jeg skulle lave mad, vaske tøj og gøre rent. Så føler man sig meget voksen meget hurtigt.

Nå, men nu er jeg altså hernede weekenden over, og kan ikke rigtig blogge for jeg har hverken kamera eller min computer med. Men jeg fandt dog lige disse billeder frem fra et indlæg lavet på omkring samme tid sidste år, også fra sommerhuset. Vejret var dog noget helt andet. Hvad sker der seriøst for den danske sommer i år? Billederne ovenover minder mig om sol, varme og isspisning. I stedet har vi brugt hele dagen i dag indefor, fordi det simpelthen har regnet nostop siden vi stod op. Men alligevel nyder jeg bare at være i samme hus som familien igen!

1 kommentar:

Puk ♥ sagde ...

iih hvor lyder det hyggeligt, flotte billeder og kunne ikke være mere enig! det er noget skod vejr vi har i danmark for tiden..