tirsdag den 10. maj 2011

Plastic hangers

Jeg har altid hadet de der plasticbøjler fra Ikea. Men  nogen gange kan man jo ændre mening, og nu hænger der altså en hel del af dem på mit tøjstativ. Jeg kan bedst lide at indrette såenkelt og rent som muligt, og jeg var lidt træt af det miks af bøjler der efterhånden havde samlet sig. Vil gerne have købt en masse flere af de tykke stålbøjler jeg har, men desværre er sådan nogen altså svære at opstøve uden at det skal koste en bondegård. 

Så jeg sprang på the ones from Ikea, indtil jeg får fat på de andre. Det kom til at koste mig omkring 60 kr i alt og det er jo ikke alverdens. Nu kan de få lov at hænge der indtil jeg måske får fat på nogle andre. Men egentlig synes jeg det ser meget godt ud, det giver et meget mere simpelt udtryk end før, selvom de er lidt bombastiske. 

DSC01670.JPG_effectedDSC01674.JPG_effected

3 kommentarer:

Anna Dinesen sagde ...

Elsker dit 'stativ', er det rør eller hvad? :)

Cecilie Andersen sagde ...

Jeg elsker dit system og din orden!

cccillesverden.blogspot.com

Johanne Emilie sagde ...

- Anna: Ja det er vandrør, jeg har købt dem i Silvan :-)

- Cecilie: Tak! :-)