mandag den 28. marts 2011

What’s in your bag?

DSCN4658.JPG_effectedDSCN4660.JPG_effected
Computer, Pung, Mobil, Gajol tyggegummi, Briller, Ipod, Solbriller og lidt Make-UP.
DSCN4663.JPG_effected
De to af mine tasker jeg bruger mest: Den lille er vintage og købt i Weekday, den store er fra Banana Republic købt I New York.

Yes, I dag afleverede jeg min AT-synopsis! Så ikke mere AT til mig I et lille stykke tid i hvert fald. Efter skole kørte jeg hjem til en veninde og vi slappede af I solen og læste lidt magasiner. Det er bare så dejligt med det skønne vejr! og så er det jo også i dag man får penge tilbage i skat. Det kan jo også kun pynte på humøret!

Nå, men da der ikke er sket det helt store i dag, tænkte jeg at jeg ville lave sådan én “vis hvad du har i din taske”. Og disse ting har jeg altså næsten altid i min taske!  Udover tingene på billedet, har jeg også altid en flaske vand og en Kløver Vaseline til læberne. Kan simpelthen ikke forlade huset uden en læbepomade, og vaseline er det eneste der duer til mine læber. Har prøvet så mange forskellige, men ender altid efter en vis periode med at blive allergisk overfor dem.

God mandag!

5 kommentarer:

Christina sagde ...

Hvilken Nokia model er det? :)

Johanne Emilie sagde ...

Det er en Nokia E72! :-) Verdens bedste telefon ;-)

WHATLIESAHEAD sagde ...

Jeg håber, det kommer til at gå godt med din synopsis! :) Kender AT-helvedet fra mig selv og ser bestemt ikke frem til næste år, hvor jeg selv skal afslutte 3.g :)
Rigtig fint indlæg med, hvad der er i din taske.

/Emma

www.w-l-a.blogspot.com

Christina sagde ...

Er den god på internettet? :) Den er jo simpelthen så fin!

Johanne Emilie sagde ...

- Emma: haha tusind, det håber jeg også den gør! :)

- Christina: Ja det kan godt være lidt besværligt at navigere på nettet, men det går! :) Det er jo ikke det samme som en Iphone, men det er fint nok synes jeg!