tirsdag den 29. marts 2011

Suri arrived

DSCN4691.JPG_effectedDSCN4699.JPG_effected

Ok, Nelly.com må altså gå med prisen for verdens bedste levering! Bestilte disse sko søndag nat, og de er netop lige kommet ind ad døren. Det er virkelig godt gået.

Men tilbage til skoene – Jeg endte altså med at bestille the platform shoes fra Nelly. Og jeg er glad for det, for hold da op de er flotte! Synes de ser en smule billige ud på de her billeder, men måtte tage dem med blitz, derfor det lidt overeksponerede lys. De er så pæne og lækre i virkeligheden (på trods af at der ikke er noget ægte læder på dem) Det der dog er med dem, er at de svupper i hælen! Rigtig meget faktisk. Men har forsøgt mig med nogen forsåler jeg havde fra et par gamle stilletter, og det hjalp en del. Så det tror jeg nok skal gå, gider ikke sende dem tilbage. Skal bare lige have købt nogen nye såler. 


Chris Brown - Yeah 3x

Måske det er ikke er så sejt at sige, men lige for tiden hører jeg så meget af det her nummer fra Chris Brown. Kan simpelthen ikke få nok af det. Prøv lige at give det en chance! :-)

18 kommentarer:

Sibilla sagde ...

Åh de er så fede! Er de gode at gå i? (set bort fra det med hælen) jeg overvejer lidt at købe dem selv, men ville lige høre andres anbefaling. Kunne vi ikke se dem på? :)

Johanne Emilie sagde ...

De er vildt gode at gå! Det er helt utroligt faktisk, det er virkelig behageligt :-) Ja skal se om jeg kan få tage nogle billeder, men det bliver først i morgen :-)

Cecilie Jørgensen sagde ...

Jeg elsker også den sang ;-) så du er ikke alene. Skoene er også rigtig fede, overvejer selv om jeg skal købe dem :-)

Forsat god tirsdag!

Samira sagde ...

Virkelig flotte og fabulous god sang! ingen grund til pinlighed ;)
nice blog!

/samira
by-ss.blogspot.com

Anonym sagde ...

vil du sige at man skal tage dem i nummeret mindre, eller er det ikke så meget?

Anne Louise sagde ...

Hvordan er de størrelsesmæssigt? Tror du det ville hjælpe med en størrelse mindre?

Nikoline Sofie sagde ...

Hi!
Jeg læste i et indlæg at du lige havde købt en pudder og en børste. Hvilken farve har du købt pudderen i? Og er den for lys eller mørk? Eller lige tilpas? :)
//Nikoline Sofie
a-flowern.blogspot.com

Anna Sofie sagde ...

Så fede! Vil også gerne høre med størrelsen, er de store eller små, eller helt normale? :)

Johanne Emilie sagde ...

Størrelsesmæssigt er de helt normale! :-) Hvis jeg havde taget dem nummeret mindre ville de klemme livet ud af mine tæer ;-) Tror bare ikke mine fødder duer til plateau sko, f.eks. svuppede Won Hundred skoene også på mig. Men som sagt så virkede det meget godt med en forsål i :-)

Haha det var godt at jeg ikke er alene om at elske det nummer! ;-)

Johanne Emilie sagde ...

- Nikoline: Hvis det er pudderen fra BareMinerals du spørger til, sp valgte jeg den i farven Light :) Er ret lys i huden, og den blender meget godt ind :-)

Anna Nowak sagde ...

De er så fede! Jeg har lige bestilt dem :o))

Stine sagde ...

Fedt at hører at Nelly.com har god levering osv. Så bliver man mere sikker med at købe hos dem!:-)

Synes selv sko som dine, er meget flotte. men da jeg selv er rimelig høj(175 - ikke monster høj, men nok til mine veninder synes jeg er kolonorm!) tror jeg ikke selv jeg ville bruge sådan nogle sko:-(
øv øv øv... Men man ved aldrig om jeg skifter mening!

Men super fine sko - og fin blog!

Du kan lige hoppe forbi min, hvis du har tid på: Stinesclothes.blogspot.com

//Stine:-)

Martine sagde ...

Jeg har selv kigget på de sko, de er super fede!
Og super fed blog du har dig her! ;)
/Martine
martinestraarup.blogspot.com

Anne Louise sagde ...

Hvilken størrelse bruger du normalt? :-)

Johanne Emilie sagde ...

Bruger for det meste størrelse 39, og nogle gange 40. Disse tog jeg i 39 og de passer jo fint nok :-) Det er vist mere formen på skoen, end størrelsen, der ikke passer så godt :-)

Julie sagde ...

Stine, selvom du er høj ( Eller dine veninder synes) Så kan du sagtens gå i høje hæle! Er selv 170 og bruger stiletter/wedges der er op til 15 cm høje og det er intet problem. Synes bare du skal smutte i et par fede stiletter, det ser så godt ud med høje piger.. Og hvad så hvis drengene er små? Who cares

ANEWSITUATION sagde ...

Er overbevist af disse billeder nu! Jeg må eje dem :-)
xx
Anewsituation.blogspot.com

Laura og Ida sagde ...

Hvor er de fede!

Ida

http://liteenfashion.blogspot.com/