torsdag den 17. februar 2011

New In: Mentor Wedges on Sale

DSC00028.JPG_effectedDSC00030.JPG_effected

Er netop lige kommet hjem fra en hurtig indkøbstur med min mor. Det var underligt at iklæde sig støvler og frakke igen! Nå, men vi var lige inde i en butik der ligger i Lyngby som hedder Vouge. De holder ophørsudsalg,  og jeg faldt over disse lækre wedges fra Mentor. Har før kigget på dem, men har kun (selvfølgelig) overvejet at købe dem i sort. Men så disse der lige var sat ned med 60 %, og så tænkte jeg at det da egentlig ville være meget rart med den brune farve mod alt mit sorte tøj. Så de kom altså med hjem!

Nu vil jeg smutte ud af døren, skal med familien ud og spise kinesisk og sushi! Mums!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fede sko! Hvad gav du for dem? :)

www.mathildemaries.blogspot.com

Johanne Emilie sagde ...

Tak! : ) De kostede 600 kr. sat ned fra 1500,-

Anonym sagde ...

hvordan kan du lave så lidt mellemrum mellem billederne

Lucia sagde ...

Fede, fede sko!

www.loudb.blogspot.com

Johanne Emilie sagde ...

- Anonym: Hm det sker altså bare helt automatisk : )