søndag den 30. januar 2011

Søndags ro

DSCN4637.JPG_effected
Er lige kommet hjem fra lufthavnen, hvor vi var ude og byde nogle venner velkommen hjem efter et ½ år i Australien. Det var rigtig fedt at se dem igen! Lige nu er jeg gået i krig med med  en chokolade crossaint, og et afsnit af The Mentalist. Nyder virkelig at have en søndag unden afleveringer der haster.

I går aftes var jeg i biografen med min lillebror for at se The Green Hornet. Den var i 3D, og det er faktisk første gang jeg har prøvet det. Egentlig synes jeg det mest af alt var lidt irreterende, men det var meget sjovt at få prøvet! Mht. filmen kan den, hvis man synes lige så godt om action komedier som mig, virkelig anbefales. Se traileren her LINK.

3 kommentarer:

Oliver Anton sagde ...

det lyder lækkert, det må man sige :)
forsat god søndag!

Mvh Oliver Anton
http://www.wardrobebyoliveranton.blogspot.com

Anne Louise sagde ...

Johanne, bliver lige nødt til at spørge hvad skrifttypen på den header hedder?

Johanne Emilie sagde ...

- Anne: Den hedder Century Gothic. Har lavet den i Paint : )