søndag den 21. august 2011

Louisiana

File0641.JPG_effectedFile0580.JPG_effected  File0604.JPG_effectedFile0588.JPG_effectedFile0620.JPG_effected  File0624.JPG_effectedFile0627.JPG_effectedFile0632.JPG_effected  File0608.JPG_effectedFile0639.JPG_effectedFile0628.JPG_effected

I går var jeg på Louisiana med min familie. Det er vist første gang jeg var der, og det er jo et vildt fedt sted. Det er en rigtig cool udstilling der er der lige nu, og vejret i går var så lækkert. Vi spiste også frokost deroppe, og det kan jeg virkelig anbelafe for maden er god og priserne til at betale.

I dag tager en veninde og jeg op til Vedbæk havnedag, og med det flotte vejr i dag, skal det nok blive en hyggelig dag! Fortsat god søndag derude!

3 kommentarer:

Michelle sagde ...

Åh! Jeg vil SÅ gerne besøge Louisiana, men har endnu ikke haft tiden til det, da jeg ikke kommer på de kanter så tit.

Zuu sagde ...

You know how adorable are your pictures? I would post them all to my bedroom. I love your blog!

Gaby de Modacapital sagde ...

GREAT PICS! LOVE ALL! :D