mandag den 25. april 2011

Party rock

Untitled
Øv så er ferien slut…og jeg sidder stadig og laver afleveringer. Men har lige været nede i byen med min veninde Amalie for at spise en Paradis Is. Og da jeg kørte hjem blev denne sang af LMFAO spillet i radioen. Det var så lækkert at køre hjem i solskin, med nedrullede vinduer og en sang man kun kan blive glad i hovedet af!


LMFAO - Party Rock Anthem

To andre numre jeg har hørt en del af her i ferien er disse to af Adele og The Killers. De er lidt roligere, men også vildt gode.


Adele - Set Fire To the Rain


The Killers - Ruby, Don't Take Your Love To Town

4 kommentarer:

Camilla Laursen sagde ...

Hvor er det creepy! Jeg havde liiige sat den sang til at spille på min computer, da jeg klikkede ind på din blog!

Anonym sagde ...

Kunne godt tage en uges ferie mere. Og lektier har jeg heller ikk for lidt af.
Cool blog - er lige blevet fast læser ;)

Anonym sagde ...

Hvor er du god til at få en i godt humør!

Johanne Emilie sagde ...

- Camilla: Haha ej hvor spøjst! :-) Men den er virkelig også god!

- Emilie S.: Uh ja kunne godt tage 2 uger mere! :-) Fedt, vil tage et kig på din blog også :-)

- Anonym: Hvor er det sødt sagt! :-) Din kommentar er da også kun til at blive glad af :-)