fredag den 25. marts 2011

The Wilderness Downtown

wilderness
Læste i går på SidselOgLasse LINK, om dette projekt kaldet The Wilderness Downtown. Det er virkelig spøjst og virkelig cool! Hvis ikke I allerede kender til det, skulle I altså lige bruge et par minutter på at se det. Det er ret fedt. Har prøvet det både i Firefox og Google Chrome, og på min computer ville altså ikke læse det ordentligt i Firefox. Bare lige et tip :-) I kan finde det her!

I aften er der fest på gymnasiet. Der er Multimusik Café, og temaet er Woodstock. Egentlig et ret fedt tema, men jeg har altså et klædeskab bestående udelukkende af sort og hvidt tøj. Hmm, den må jeg lige se hvordan jeg kan vinkle. Uanset hvad bliver det ret sjovt tror jeg, det er i hvert fald rart med en pause fra AT, som jeg virkelig stresser over!

God fredag derude!

5 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Er vild med din blog! Blev lige fast læser ved dig.
Kig forbi min blog, hvis du har lyst - cecilieswardrobe.blogspot.com :)

Amandabloggin sagde ...

Din blog er super fed! Er med det samme blevet fast læser! Du må også meget gerne kigge på min: www.amandabloggin.blogspot.com x

Anna Willerslev sagde ...

Hey!
Superfed og lækker lækker blog, jeg er selvfølgelig blevet fast læser af dig! :-)
Håber du vil kigge forbi. :-)
http://anwisworld.blogspot.com/

Ditte H. Sørensen sagde ...

Such a cool blog, love it! I'll definitely be following you, hope u'll do the same;
edgyfeather.blogspot.com

xx Hugs

Beyourself sagde ...

Din blog er for rå!
Er fast læser, håber du vil blive det samme :) whipyourhairgirl.blogspot.com