torsdag den 17. marts 2011

Fridag

Untitled


Har haft fri i dag. Og jeg havde planglagt en masse praktiske ting jeg skulle nå, men ikke fået gjort nogen af dem. I stedet har jeg ligget under dynen, set film og drukket Pepsi Max. Dejligt afslappende. Har bl.a. set filmen It’s Kind Of A Funny Story. Og den er jeg virkelig vild med, den var vildt god. Rigtig sød og hyggelig. Og hvis du holder lige så meget  af Zach Galifianakis vil du helt sikkert være vild med den. Jeg kan i hvert fald anbefale den! Se traileren her!

På et tidspunkt må jeg nok også hellere smutte i bad og iklæde mig noget mere fancy end sweattøj, skal nemlig i byen og fejre min veninde Mie der fyldte 19 i går!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

den skal da helt klar på listen over film jeg skal se :)))¨

http://tinemarli.blogspot.com/

Pige, 16 år sagde ...

ME TOO! ser vildt god ud! x
//www.thisismyblog093.blogspot.com