søndag den 6. marts 2011

Alt muligt blandet

DSC00243.JPG_effectedDSC00245.JPG_effected
I går modtod jeg en pakke fra Asos. Indeholdende disse to ringe, og et par solbriller. Det var virkelig lækkert at få! Pakken var faktisk bestilt som en slags tillykke til mig selv, over at have bestået køreprøve. Den guld ring købte jeg , indspireret af Frede, og jeg synes virkelig den er smuk! Den sølv ring er også meget cool.

Vil lige hurtigt fortælle at jeg inde og se Black Swan med min mor i går. Det har jeg næsten fortrudt nu! For det første er den jo sindssygt uhyggelig. Sad i hvert fald selv flere gange og krammede min mors arm, med lukkede øjne. For det andet var jeg ret utrilfreds med slutningen, men nu hvor jeg har tænkt lidt mere over den, giver den jo nok lidt mening faktisk. Det var virkelig en smuk film, men jeg nød ikke synderligt at se den. Har I været inde og se den, hvad synes I?

Lige nu er kl. 9 og jeg sidder i sengen og skriver samfundsfag. Lige om snart skal jeg i bad, og så i Ikea med en vendinde. Har nemlig lovet at stille køreegenskaber og bil til rådighed, så vi kan få transporteret et tøjstativ hjem til hende!

1 kommentar:

Nanna sagde ...

Wow de er smukke!

http://delightfulnanna.blogspot.com/

/Nanna