onsdag den 23. februar 2011

Leather Working Tote

tote bag4
Synes simpelthen at denne lædertaske er overdrevet smuk! I alle farverne. Desværre er den også overdrevet dyr! Men hvis nogen har lyst til at kigge lidt mere på den, kan den findes her. LINK
    
Lige for tiden skruer mine lærere altså virkelig bissen på. Vi har simpelthen så mange opgaver. Og oveni  alt arbejdet, er der i 3.g  simpelthen også så mange ting, hele tiden, som man skal tage stilling til. I morgen skal jeg f.eks. til AT-vejledning, forberedelse til vores AT-eksamen til sommer. Det er uhyggeligt at allerede nu presser studentereksamen sig på. Til gengæld har jeg fri efter vejledningen, men skal desværre direkte hjem og skrive engelsk stil bagefter.
    
Jeg ved godt at det nok ikke at det mest spændene at læse om, men jeg er simpelthen så overdrevet stresset, at jeg lige måtte ud med det. Heldigvis kan jeg se frem til en lækker date med min veninde, som jeg ikke har set i et stykke tid nu, på fredag. Vi skal på Nagoya i København og spise Running Sushi. Jeg har ikke været der før, men glæder mig virelig, tror det bliver lækkert!

3 kommentarer:

Louise sagde ...

Så lækker taske! Især i mørk læder.
Mht til stress, så er du ikke den eneste, og AT sucks!

-Louise xx
tttherevelator.blogspot.com

Michelle-Marie sagde ...

Åhh den taske er såh smuk, virkelig sådan en jeg godt kunne bruge. WOW. tak for tippet.

Mvh. Michell-Marie
http://miss-michellemarie.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Er det ik en here taske? det er da en mand der er på reklamen :/