lørdag den 15. januar 2011

For meget tid

bla
Scarf Eudaimonia Copenhagen LINK Braceleft Sakdidet Road LINK Shoes Ganni Wallet Acne Jumpsuit H&M LINK

Altså, når man er lænket til sofaen får man jo pludselig en del tid til rådighed. Hvilket selvfølgelig kan bruges på online vinduesshopping. Men dette sæt ville jeg altså gerne kunne iføre mig. Hvis jeg havde nogen penge på min konto, ville jeg bestille buksedragten med det samme – den er fra H&M, og koster kun 299,- Synes snittet er meget pænt.

5 kommentarer:

Anna Sofie sagde ...

Hvor kan man købe de sko fra Ganni? De er virkelig fede :)

Johanne Emilie sagde ...

Jeg så dem for nylig i Illum :)

NLR sagde ...

Du har ret, super fin buksedragt! Dog ville jeg ALDRIG bruge så mange penge på et tørklæde, men det er selvfølgelig en smagssag ;-)

ANEWSITUATION sagde ...

Hvad koster skoene? :-)
xx
anewsituation.blogspot.com

Whoop it up! sagde ...

love the shoes !!! xx nati


http://whoop-itup.blogspot.com/