onsdag den 29. december 2010

New in: Faith

DSC09314.JPG_effected DSC09315.JPG_effected DSC09318.JPG_effected DSC09319.JPG_effected
Det var Faith kjolen der røg i kurven forleden aften. Og det må da være den hurtigste levering jeg har oplevet – det tog kun 2 dage! Den lever dog ikke helt op til mine forventninger. Selvom det er lækkert at der silke i, så synes jeg den er lige en anelse for shiny. Farven er ikke som på billedet, den er helt lysegrå. Men jeg tror den bliver god til sommer, for den er dejlig let i stoffet, og jeg køber nok en sort rund lædersnor og udskifter den med den guld snor som fulgte med. Så skal den nok blive god!

I morgen står den (måske) på køreprøve. Eftersom jeg skal op i Hilerød, hvor alle prøver i denne uge indtil videre er blevet aflyst, så bliver det nok ikke til et kørekort til mig. Desværre, for jeg vil virkelig gerne have fingrene i det kort nu!

4 kommentarer:

Oliver Anton sagde ...

Ej hvor er den smuk den Acne sag!:-) der er et eller andet over Acne, de formår altid at gøre deres ting super lækre.
Hilsen Oliver
http://wardrobebyoliveranton.blogspot.com

Line sagde ...

Det er virkelig en smuk kjole. Men (ud fra billedet) synes jeg det ser ret lækkert ud med guldbåndet til, men der ser kjolen selvfølgelig også lyseblå ud.. Jeg glæder mig til at se den i brug!
http://moonlightneighbourhood.blogspot.com/

Sofie Louise sagde ...

Super lækker sag, kender dog alt for godt den lille skuffelse når et produkt ikke er som forventet. Håber alligevel du bliver glad for den :)

Hilsen Sofie Louise

http://so-many-shades-of-white.blogspot.com/

Anna sagde ...

den er virkelig flot! :-) er nu fast læser