onsdag den 15. september 2010

NEW PANTS AND A TRIP!








Mine bukser fra H&M lå til mig fra posten da jeg kom hjem i dag. De sidder ikke heelt lige så godt som jeg havde håbet, men er nu stadig ret glade for dem! :-) De kan findes her! Lige nu sidder jeg og koger lidt og lytter til Ratatat - Cherry. (Ouch den er god!) Kan ikke tage mig sammen til noget produktivt ;-)

Og nåja, en ting jeg helt har glemt at sige - jeg skal med min familie til New York (!) i efterårsferien. Hvilket vil sige præcis en måned fra i dag af. Jeg glæder mig vanvittigt, det bliver så fedt! Har været der 3 el. 4 gange før, men sidste gang jeg var der er næsten 5 år siden tror jeg. NYC! Glæder mig :-)
Vil også lige vise dette her: (hvis det holder bare nogenlunde, så er det da virkelig prikken over i'et)

Ingen kommentarer: