fredag den 6. august 2010

NEW STRIPES


Havde både glemt klippekort og pinkode da jeg skulle ind til byen for at mødes med Signe i formiddags. Men efter en noget kompliceret morgen, kom vi da derind. Og fordi jeg simppelthen fuldstændig har glemt min pinkode til mit kort havde jeg jo ikke rigtig nogen penge, så fik "kun" købt denne cardigan fra H&M. Den kostede 199,- og er helt vild glad for den, elsker det lidt skøre look med de enorme skuldre. Plus jeg manglede virkelig en cardigan ; )

Ville faktisk enormt gerne have kigget på nogen smykker fra mærket Sakdidet Road, som jeg skrev om nogle indlæg nede. Læste på AnywhoTheGuide at butikken NAG skulle have fået nogle hjem. Men vi kunne simpelthen ikke finde butikken! Helt utroligt, og en smule pinligt, men vi kunne altså ikke få øje på den : ) Så hvis nogen ved hvor den ligger og kan forklare det nærmere end Krak så tar' jeg gerne imod råd!

1 kommentar:

Simone sagde ...

Uuf den er fin!

/Simone
www.fashionmanifest.blogspot.com