søndag den 30. maj 2010

..............



Var til 18 års i går. Havde det meeget skidt da jeg vågnede, derfor heller ingen blogging (dog intet en overdrevet mængde cola ikke kunne kurerer) Men det var en über fed aften - det kan jeg kan huske var i hvert fald! Denne har uge bliver ok, den står bare på skriftlige årsprøver. Og så bliver det endelig min tur på torsdag til at SATC2!! Skal se den i Imperial med 3 søde piger - iført høje hæle of course. Fik faktisk taget hul på årsprøver og eksamner i fredags, da vi var til skriftlig engelsk. Det fejrede jeg med Amalie bagefter = to gange pølser med brød og ketchup for en 5'er i Ikea, plus en McFlurry og så havde vi kvalme. Nu tror jeg allerede vil gå i seng, har intet enrgi efter i nat.

1 kommentar:

Sophie Kongsted sagde ...

Du fortjener en award for din blog, så derfor er du blevet tagget i en award af mig!

Tjek min blog for mere info;)

- Sophie