mandag den 12. april 2010

O-SHOW, WEEKEND, MONDAY

Ph: VG Elev, AG Link

O-showet i fredags var en for lækker aften med klasseopvarmning, show og fest. Fik en del indebords før vi nåede gymnasiet, hvilket resulterede i at jeg intet forstod af showet, dansede amok til en gæstekunster jeg ikke anede hvem var og at resten af aftenen står i en skøn tåge. Billederne er fra festen, jeg havde ikke selv kamera med og er vist heller ikke selv blevet fanget på nogen, da jeg af grusom erfaring ved hvor ucharmerende fuldemandsbilleder kan være mandagen efter, og har derfor til fester, tendens til at søge skjul ved synet af et kamera. Resten af weekenden stod på at lave ingenting, og stå tidligt op søndag for at mødes med Cadan på Søllerød Loppemarked. I dag, efter fire voldsomt lange moduler, frikvartere brugt på at nyde solskinnet, at have misset bussen og være blevet anråbt af et par kække unge fyre i en slidt Volvo, var jeg endelig endelig hjemme. Nu skal jeg vist lave tysk.

Ingen kommentarer: