torsdag den 1. april 2010

LOPPEMARKED


Har været på loppemarked i dag. Et der ligger her ved mit sommerhus. For det meste er det næsten altid de samme ting der står der, men en gang imellem kan man være heldig. Og i dag fandt jeg denne halskæde og ring, for tilsammen 45 kr. Synes de var meget nice. Glæder mig til at loppemarkedssæsonen starter rigtigt! Derudover har jeg brugt dagen på at spise påskefrokost og klippe gækkebreve, og nu tror jeg at jeg vil skynde mig udenfor og nyde at solen er kommet frem!

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Den er godt nok super fed ringen (: Virkelig!
Kiggede lige forbi også når du var så sød at kigge forbi min. Du gør det fandme også godt må jeg sige (:
www.fashionistabynature.blogspot.com

My box of buttons sagde ...

Top lækker halskæde, skriv hvis den keder dig på et tidspunkt ;D Jani@intetnet.dk