tirsdag den 6. april 2010

THE FIRST DAY

Ph: Johanne // Music: Yeasayer - O.N.E

I dag var første dag i skole efter omkring 2 ugers ferie. Og så bestod den endda af 4 moduler. Så endelig efter sidste time, at have kæmpet mig hjem på cyklen, begravde jeg mig under dynen og fordybede mig i en krimiroman i 2½ time/tog en lur. Men selvom det var hårdt at starte igen, var det super fedt at se alle igen. Derudover kom studietrøjerne i dag, hvilket jo er "god timing" da vi var på selve studieturen for over en uge siden. Til gengæld tyder det på at vi får trøjen gratis og kun skal betale for bukserne. Derfor sidder jeg nu fuldt iklædt studierejsetøj. Ikke så super fashionable men utroligt behageligt! Sangen fra Yesayer hørte jeg tidligere på P3, og efter et kvarter på replay er jeg nu afhængig!

Ingen kommentarer: