onsdag den 3. marts 2010

I'M LIKE A BLOGGER, MODEL, DESIGNER, ETC.

Ph: Johanne, Ida Pyk LINK

Var på biblioteket efter skole i dag med Jules, Cadan og Amalie, og bad bibliotekaren om, for hundrede syttende gang, at finde noget sekundær littterartur til en opgave jeg skal skrive i dansk-historie. Bagefter tog jeg på arbejde, hvilket resulterede i at jeg nu ligger på min seng og stener og min krop snurrer af træthed. Heldigvis kører Fallulah, The Temper Trap og Gramophonedzie på repeat, men ærgrer mig helt vildt over at jeg ikke har kanaler til at se Paradise Hotel! Resten af ugen bliver lækker. Skal til frisøren i morgen, fredag er der fredagscafé på gymnasiet og lørdag skal jeg med Amalie i Weekday og Wasteland. Er lidt vild med Ida Pyk's nye kollektion, med den ironiske undertone om det narcissistiske samfund.

Ingen kommentarer: