søndag den 7. februar 2010

LIVE LOUNGE

Gik i stå i SRO for præcis 3 timer og 47 min siden, og har siddet og stirret i det samme word dokument uden og sætte så meget som et punktum mere. Jeg vil hellere ud i sneen, se en film, være sammen mine venner. Vil hellere høre Live Lounge og slappe af. Live Lounge er min nye musikalske opdagelse. Det er et radioprogram på den britiske radiokanal BBC Radio 1. Konceptet er enkelt, en international sanger/band kommer i studiet – giver et interview, spiller et par numre af sine egne sange. Men det mest interessante er at den pågældende kunster skal give en coverversion af et frivilligt nummer. Jeg vil varmt anbefale at søge på youtube under Live Lounge, der er virkelig nogle fede musikalske oplevelser ved sangene.
 Mine 2 yndlings er The Noisettes(som normalt er gruppen bag hittet "Don't Upset The Rhythm") med The Killers udgave af "When You Were Young". Og La Roux's udgave af White lies "Farewell To The Fairground"


// Cadan

Ingen kommentarer: