tirsdag den 9. februar 2010

POSTSECRETS


Er færdig med min SRO, og har netop sendt den afsted til læreren! Ved siden af mig står en gabende tom kuffert, der inden jeg er gået i seng skal være fyldt med sommertøj, mine sandaler, solbriller, solcreme og bikini, for i morgen tager jeg på ferie til Østen! I går, under vildt kedsommelig internetsurfing, faldt jeg over et meget bevægende og cool koncept kaldet Postsecret LINK. Det er et projekt i Amerika, startet af en mand, Frank Warren, som har opfodret alle til at nedskrive sin(e) hemmelighed(er) på et postkort og sende det til ham. Se videoen hvor han fortæller om sine oplevelser med Postsecret LINK. Han har også skrevet en bog om det; Extraordinary Confessions from Ordinary Lives, by Frank Warren. Overvejer at købe den.

2 kommentarer:

Stine sagde ...

ELSKER din blog, super fed! :D

Johanne Emilie sagde ...

Tusind tak! :)