mandag den 25. januar 2010

WELL...



Well...fordi i morgen bliver en dag som tusinders af andre danske 17-årige gymnasiumelevers. Hvad jeg skal bruge min dag på i morgen er slet ikke værd at skrive ned. (Men hyggeligt bliver den sikkert som altid) Jeg ved også at jeg stensikkert vil være så fortumlet af træthed i morgen tidlig at jeg helt "wanna be 6 år igen" allerede har lagt morgendagens tøj frem. Bliver jeg helt sikkert lykkelig for når jeg står op! Har efter utallige diskussioner med Lasse om hvorvidt der findes alt for mange lige gyldige blogs (dette er Lasse overbevist om) fået sendt linket http://kristoffersund.blogspot.com/ af ham. Og må give ham ret. Det er virkelig indlæg med noget seriøst indhold, på den fede måde. Kan slet ikke beskrive hvor grebet man bliver af læsningen af disse, så alt jeg vil sige er - tjek den ud!

  

Ingen kommentarer: